ROI калькулятор
Підставте свої числа. Defaults — приклад для мережі з $108M річної виручки.
Прогноз з AI-recsys (рік)
Δ виручка+$15.64M
Δ маржа+$2.81M
Infra вартість$2,400/рік
ROI×1173
Допущення: Trafic per year обчислюється з поточних виручка / (AOV × CR). Uplift cuonservatively. Margin-aware ranking особливо ефективний в категоріях з широким spread маржі (побутова техніка, аудіо, gaming-периферія).